Ni-Ne Moda flyer


  • Ni-Ne Moda

  • De ideeën en de oplossing
    Binnen de vormgeving heb ik de focus gelegd op de tassen. Dit heb ik gedaan door de tassen in kleur uit te voeren en de omgeving en het model juist in een bruinachtige kleur. Door het contrastverschil wordt de kijker direct naar de tas getrokken. Dit verhoogt de attentiewaarden op het product. De balans tussen de teksten is gecreëerd door verschil te maken tussen call-to-action teksten en plattetekst. De call-to-action is uitgevoerd in een oranje kleur en groot lettercorps. De plattetekst is bruin en wordt kleiner getoond.

  • Het project

  • De opdracht
    Een grafisch project met als doel NI-NE MODA promoten. De focus ligt hierbij op de tassen.

    Mijn uitdagingen
    • Hoe kun je de focus leggen op de tassen.

    Specifieke rol
    Conceptontwikkeling en Graphic Design.


Flyer Ni-Ne Moda



Gebruikte programma's

Adobe InDesign
In Adobe InDesign heb ik de flyer ontworpen. Daarbij moet je denken aan het plaatsen van de teksten en het beeldmateriaal. Maar ook de keuzen die gemaakt zijn qua lettercorps, kleur en interlinie.

Adobe Photoshop
In Adobe Photoshop heb ik alle foto's bewerkt van RGB naar CMYK 300 DPI, zodat de flyer zo naar de drukker verstuurd kan worden.

Unieke ontwerpen

Nieuwsgierig naar mijn unieke ontwerpen?
Bekijk ze hiernaast, door te klikken op één van deze vier ontwerpen kom je direct bij de projecten.
Veel plezier!