
De klantvraag:
Een grafisch project met als doel ARLIZI promoten.
De Uitdagingen
- Verschillende media-uitingen ontwerpen die visueel op elkaar aansluit
- Visuele hiërarchie creëren zodat elk medium de belangrijkste boodschap duidelijk communiceert
- Het optimaliseren van afbeeldingen en grafische elementen voor verschillende resoluties zonder kwaliteitsverlies
- Het maken van richtlijnen of een mini-stijlhandleiding voor toekomstig gebruik van visuele elementen
Specifieke Rol
Conceptontwikkeling
Graphic Design
De ideeën en de oplossing
De focus van de flyer lag op het geven van een overzicht van alle producten aan de potentiële klanten. Deze vormgeving is de basis geweest voor de overige media-uitingen. De banners dienen voor de re-marketing. De visitekaartjes om uit te delen op beurzen.
Voor de vormgeving van de media-uitingen zijn de huisstijl elementen gebruikt. Denk hierbij aan kleuren en typografie. De elementen die echt moeten opvallen zoals de kopteksten en call-to-action teksten zijn in een groter lettercorps weergegeven. De foto’s zijn geplaatst in een cirkel om deze te accentueren.